2011. szeptember 25., vasárnap

Barbi torta meg egy Viragos torta!!!

Barbi torta
Ma 3 tortat is keszitettem. A Barbi meg a viragos torta ugyan annak a szemelynek keszult a 3ik tortat egy kovetkezo bejegyzesben mutatom meg.:)
Egy 5 eves kislany szulinapjara keszult ez a ket torta. A csaladi unnepleshez a Barbi torta amihez sutottem egy 4 tojasos es egy 2 tojasos vizes piskotat es tejszinhabbal toltottem. Kivul meg fondant boritast kapott. Ez a  torta nem a szokvanyos barbi torta...maga a torta egy agy amin a Barbi ul, persze a Barbi ruhaja az szinten fondantbol van.:)


A kovetkezo a torta a Viragos torta ami a kislany ovis zsurjahoz keszult. Szinten egy 4 tojasos es egy 2 tojasos piskotat sutottem amit tejszines ananaszos kremmel toltottem, kivul fondantal boritottam es diszitettem.


8 megjegyzés:

  1. Ez(is) gyönyörű! Nem találok szavakat, az az ágy, a ruha, nagyon ügyes vagy, nagyon szép lett, szépen burkoltad!! Gratulálok! :) Áruld el milyen alapanyagokból készíted a fondant, hogy ennyire jól formázható lesz! :)

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom Csillához, nagyon ötletes ez a Barbi, tényleg nem hagyományos.

    VálaszTörlés
  3. Koszonom a szep szavakat:) Csilla most en vasaroltam a fondantot a barbi torta abbol keszult azert is tudtam ilyen jol dolgozni vele hogy nem szakadozott ossze. Maskulomben a Kiskukta fondantjat szoktam en is kesziteni.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, hogy újraértelmezted a Barbi tortát, a nagyszoknyás verzió már nagyon sok helyen visszaköszön. A virágos is nagyon helyes. Gratula.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes ez a Barbi torta :)

    A virágos is nangyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Anikó!
    Egy díjat szeretnék Neked átadni, nézz be hozzám kérlek! :)

    VálaszTörlés