2011. szeptember 25., vasárnap

Alkalmi torta

Es a 3ik torta!!!


Ezt a tortat a Szomszedom  szulesetesnapjara keszitette a baratnoje. Egy hettel ezelott beszeltuk meg a reszleteket es mar nagyon vartam a napot amikor elkeszithetem. Nem tudom miert de nagyon szivemhez not ez a torta gondolata. Annyi otlet futott vegig az agyamon alig vartam hogy nekifoghassak a keszitesnek. A rozsakat mar elore elkeszitettem, mielott rakerultek volna a tortara akkor egy kicsit feldobtam egy kis barna szinnel a szirmok szelleit ami jol dominalt a feherrel szerintem. 
A keres az volt hogy emeletes legyen ket piskotas, igy sutottem ket 4 tojasos piskotat amit csokis kremmel toltottem a fondant ala meg Cakeni tanacsara tejszint hasznaltam es bevalo volt.:) Koszi Cakeni.

Es meg par kep...:)





14 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, nagyon guszta tortát készítettél.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett, nagyon ügyes vagy! Komolyan le a kalappal én aztán biztosan nem tudnék ilyet készíteni!

    VálaszTörlés
  3. Koszonom szepen nektek! es Barbi hidd el nem szabad ilyet mondani...:P kb 1 evvel ezelott en is mind abban ringattam magam hogy en egy ilyesmi tortat nem tudnak megvalositani es nem adtam fol probalkoztam es mivel imadom ezt es szeretnek nagyon fejlodni hat most ezt sikeult ossze hozni...minden az akaraton mulik...:)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett!!! Gratulálok. Nagyon szépek a virágok, a felirat, minden. :)

    VálaszTörlés
  5. Hát ez csodás, nagyon - nagyon elegáns. Ügyes vagy. Úgy szeretnék egyszer én is egy ilyesmi tortát készíteni a hozzám közelállóknak. Hátha egyszer összejön.

    VálaszTörlés
  6. Csilla : nagyon szepen koszonom!
    Kati : nagyon szepen koszonom a kedves szavakat es szeretnelek batoritani is. Az akarat es a szeretet a legfontosabb es sikerulni fog! :)es varom a tortad:)

    VálaszTörlés
  7. Egyszerű és gyönyörű díszítés. Meseszép. :)))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett a torta! Ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon harmonikusak a tortád színei, a barnás árnyalás meg nekem is különösen a szívem csücske! :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű lett! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  11. Koszonom szepen mindenkinek a kedves szavakat!:)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik ez a torta, gyönyörű! Először az jutott eszembe róla, hogy ez egy ELEGÁNS TORTA! Örülnék én is egy ilyennek! Megnézegettem a képeket kinagyítva, gyönyörűek a rózsák is. Minden elismerésem! Lájk! :)

    VálaszTörlés