2011. december 20., kedd

Barnás margarettás torta


Az unokatesom teganp vagyis 19-én ünnepelte a születésnapját. Ebből az alkalomból kért föl a barátnője, hogy készitsek egy csoki-krémell töltött tortát.
Nem volt különösebb elképzelése, hogy milyen legyen a torta igy mutattam neki pár olyan tortát ahol dominál a barna szin a diszitésnél, mivel annyi kikötés volt, hogyha már csokis akkor kivül is valami barnás legyen.
Persze amikor nézegettük a tortákat neki is, mint ahogy nekem is a Homoktorta blogon a ''Dédi tortája '' volt az ami igazán megtetszett. Megkért, hogy egy hasonlót készitsek.
 Remélem Gabi nem haragszik meg, hogy picit leutánoztam a tortáját.
Nagyon tetszett a feladat mivel egy olyan tortát kellet készitsek ami hasonlit a kedvenc tortára.:)
Mint már elmiltettem a torta belül csokikrémmel volt töltve, kivül meg fehér fondantot szineztem barnával, igy kaptam egy kellemes világosabb szint. A virágokat meg barna lüszter porral pamacsoztam be és apró csoki golyókkal töltöttem meg a közepét és diszitettem a tortát is.
Sok - sok boldog szülinapot kivánok Istvánnak innen is! 

10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett a torta! Remélem, tetszett az ünnepeltnek is!

    VálaszTörlés
  2. Anikó, örülök, hogy a kedvenc tortám volt az ötletadó! Mindig nagyon örülök, amikor viszont látom ezeket a színeket és motívumokat - érdekes, ahogyan mindenkinél kicsit más, de a végeredmény szuper! Ahogyan a te tortádnál is! Köszönöm! :))))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, elegáns torta lett belőle! "Felismertem"! :-)

    VálaszTörlés
  4. Boldog szülinapot István!! :)
    Imádom ezt a színt a tortán, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  5. marisz57: Az ünnepeltnek nagyon tetszett, és olyan jó volt látni..:)

    Gabi: Igen picikét eltérőre készitettem akarattal mert azért nem szeretem, hogy teljesen leutánozzak másokat és bevallom magamat sem :P
    Nagyon szeretem ezt a szin konbinációt. Beleszerettem a dédi tortájába nálad és terveztem már rég, hogy kipróbálnám :) örülök, hogy eljött az alkalom.

    Petra: Köszönöm szépen!

    Marti: Örülök, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi szépen Csilla átadom..:) Nekem is nagy kedvencem lett ez a szinkonbináció..:D
    Szilvi: Köszi szépen!

    VálaszTörlés
  7. Boldog, örömteli Ünnepet kívánok neked és a családodnak!:)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen és viszont kivánom én is!

    VálaszTörlés