2011. december 19., hétfő

Névnapi torta


Picit lemaradtam a blog irással. Mint a játékban is emlitettem nálunk decemberben zsúfolt a program. Hogy még zsúfoltabb legyen most karácsonyra készülődünk egy kisebb programmal az énekkar meg a zenekarral és az esti próbák kicsit elveszik a blogozástól az időt..:( 
Na de azért van beszámolni valóm és ahogy tudok jövök és irok. Mert torták és sütik azért minden héten készülnek :) Ma is két tortát is készitettem de majd mikor kicsit több időm lesz arról is hozom a bejegyzést!  
Most jöjjön egy Judith napra készitett torta!


A szomszédom kért meg arra, hogy a barátnőjének névnapjára készitsek egy tortát.
A kérés az volt, hogy diós krém legyen, valami finom... és hogy egy virágos kerek torta! A többi meg rám lett bizva.
És hát hol is kezdjem...:) 
Már nagyon régen kiszerettem volna próbálni a diós grillázs krémet amit Angi Angélánál olvastam. Sokan dicsérték, hogy milyen finom és gondoltam kipróbálom én is. De valahogyan nem sikerült előbb kipróbálni. :( De most itt volt a nagy lehetőség és én is belevágtam :) És hát be kell, hogy valljam ez a krém nagyon levett a lábamról. Recept itt található, csak ajánlani tudom aki még eddig nem kóstolt, vagy nem készitett ilyet!
A torta kivül fondant boritást kapott. Teljesen rám lett bizva a diszités igy az én elképzelésem egy vidámabb de mégis egyszerűbb diszités volt amit megálmodtam. Végülis az elképzelésem picit túl sok volt aztán utolsó percekben picit változtattam rajta és ez lett a végeredmény. Most már újra meg újra megnézve lenne pár dolog amin még változtatnák, de már nem lehetséges! :( Remélem az ünnepeltnek tetszett!:)

5 megjegyzés: