2011. július 22., péntek

Első Traktor Tortám

Első traktor tortám... Kincsemnek tegnap volt a születésnapja de csak holnap kerül sor, az ünneplésre. Nagyon vártam már, hogy valami igazán különlegessel lepjem meg őt és mivel ő sokat van mezőgazdasági gépek közt (amit már egyszer emlitettem itt) igy megint a traktora esett a választás mint a kis fondant figuránál. Ez a torta elég nagy kihivást jelentett számomra mivel nem vagyok még nagyon jártas a fondant boritású tortákban, de megkiséreltem a lehetetlent is, hogy összejöjjön..hogy örömet szerezhessek annak akit a  világon legjobban szeretek! 






A tortához sütöttem egy 6tojásos vizes piskótát és tejszines pudingos krémmel töltöttem meg. A diszitéshez fondantot használtam amit picit az oldalánál igen kinyújtottam...:-s de majd legközelebb jobban figyelek a részletekre. Az ember mindig tanul!! 





Már nagyon várom, hogy lássam kincsem az arcát amikor meglátja a tortát..!!:)






És ime...:)

 Megérte a fáradozást..:D

10 megjegyzés:

  1. Boldog születésnapot!! :)
    Nagyon klassz lett a tortád!
    (már írtam egy megjegyzést, de nem tudom, hogy miért nem jelent meg :( )

    VálaszTörlés
  2. Ez igen, nagyon ügyes vagy, én sosem tudnék összehozni egy ilyen szép tortát. Isten éltesse az ünnepeltet.

    VálaszTörlés
  3. Szép lett! Biztosan örül neki a kis ünnepelt.

    VálaszTörlés
  4. A tortád nagyon jól sikerült, biztos az ünnepeltnek is fog tetszeni/ízleni! :)

    BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT Neki és kellemes ünneplést!

    VálaszTörlés
  5. Anikó így elsőre nagyon jó sikerült,hát csak gratulálni tudok,és örvendek hogy haladsz előre.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen mindenkinek a szép szavakat!!!

    VálaszTörlés
  7. nagyon klassz lett a tortád,biztosan örült neki az ünnepelt:-)
    Szeretném ha benéznél hozzám:
    http://adrykonyha.blogspot.com/2011/07/ketto-ujabb-dij.html

    VálaszTörlés
  8. Köszi Adryenn:) nagyon örült a párom neki...nagyon megérte elkésziteni:)

    VálaszTörlés