2011. július 13., szerda

- Margit-napi torta -


 Lehet sokaknak furcsa, hogy Margit-napi torta július 13-án, de a mi családunkban a Margit-napot mindig ekkor ünnepeljük régi családi szokás szerint! A nagymamám és anyukám Margitok mindketten és dédmamánk a július 13at tartotta fent eredeti Margit-napnak igaz még elég sokan vannak a régiek közt aki ezt a napot ünneplik mint Margit névnapot!  Mi is ünnepeltünk egy kis családi vacsorával és tortával..:) Itthon vannak nagynénémék is aztán igy össze vergődött picit a család ünnepelni..:D 
A torta készités az én feladatom volt. Kakaós piskótát töltöttem meg tejszinhabos gyümölcsös krémmel, kivül is  tejszinhabbal diszitettem és fondant virágokkal!

6 megjegyzés:

  1. Boldog névnapot nekik!
    Szép lett a torta, tetszik.
    A virágokat te csináltad?

    VálaszTörlés
  2. Szép torta, biztos finom is volt
    Isten éltesse az ünnepelteket.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm és átadom az ünnepelteknek:)...Zsofi: a virágokat én készitettem fondantból örülök, hogy tetszik a torta!

    VálaszTörlés
  4. Boldog névnapot a család Margitjainak! :)

    A torta nagyon szép lett, ügyes vagy!
    Biztos vagyok benne, hogy az ünnepelteknek is tetszett/ízlett :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen és átadom köszöntést is a Margitoknak:) A torta nagyon tetszett nekik és izlett is ...semmi sem maradt belőle.

    VálaszTörlés
  6. Van egy díjam számodra gyere érte.

    VálaszTörlés