2012. március 4., vasárnap

Fatörzs torta


Az első fatörzs tortám. A szomszéd néni ünnepelte a névnapját és megkért, hogy készítsek neki egy fatörzs tortát. Én rögtön belementem a felkérésbe de csak utána kezdtem el gondolkodni azon, hogy mit is vállaltam el.
Sosem készítettem és nagyon fogalmam sem volt, hogy milyen is az. Még aznap este nekifogtam utána nézni a  fatörzs receptnek. 
Később föl mentünk mamához és ő elmesélte, hogy anyum nagynénje volt szaki a fatörzs sütésben. 
Nem sok idő elteltével elő is került a nagynéni fatörzs torta receptje és egy kép is vele együtt a nagynénit és az általa készített tortát ábrázolva. Most sajnos nem tudom megmutatni a  képet. 
A receptet olvasva rájöttem, hogy elég nagy tortának való és mivel szorított az  idő nem mertem bele vágni. Egy gyorsabb megoldásra jutottam mivel egy 2kg-os tortát rendelt a néni.
A jól ismert elefánt könnycsepp recept szerint formáztam egy fatörzs tortát.
Majd ahogy az idő engedi  jövök az eredeti fatörzs recepttel is.

5 megjegyzés:

  1. Jó lett a fatörzs, és az elefántkönnycsepp nagyon finom is!

    VálaszTörlés
  2. Én sem csináltam még sohasem, pedig ezer éve ismerem, csak valahogy mindig kimaradt.
    Helyes lett azokkal a kis gombákkal!

    VálaszTörlés
  3. Én sem készítettem még soha,de a tiéd nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szepen koszonom mindenkinek!:)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg szép a torta. Régóta keresem már, nem tudnád a receptet is leírni? :)

    VálaszTörlés