2012. február 16., csütörtök

..Egy újabb Díj!..

Az  elmúlt napokban nagy meglepetés ért! Mrita (Enni élvezet, vagy kaland csupán?) blog írója lepett meg a díjjal. 
Nagyon szépen köszönöm neki ezt a meglepetést, nagyon örülök a díjnak. 


A díjjal járó szabályok:

- Meg kell említeni, kitől kaptam a díjat.
- Válaszolni kell a kérdésekre.
- Írjak magamról valamit.
- Ajándékozzam annyi társamnak, ahánynak szeretném.
- Értesítsem a díjazottakat.

A Díjat minden kedves blogos ismerősnek ajánlom. De most én is csak két személyt emelnék ki akinek mostanában amikor kevés időm engedi mindig benézek hozzájuk és csodálom a szebbnél szebb alkotásaikat. Ők nem másak mint  az angitortái blog írója és Gabi a homoktorta blog írója.

Hát magamról mit is írhatnék..azt hiszem már sokat meséltem magamról, nagyon mást nincs mit!:)








A kérdések:

1. Melyik a kedvenc sminkkészleted?
2. Mi volt 2011. trendje?
3. Mi a kedvenc desszerted?
4. Kedvenc színed?
5. Melyik volt az utolsó dal, amit meghallgattál?
6. Mi a keresztneved?
7. Kutyák vagy macskák?

A válaszaim...:
1, Smink készlet?!..hmmm...hát ritka mikor sminket használok és ha igen akkor az Avon-tól. De a szájfénynél többet ritka mikor használok!
2, Nem vagyok egy nagy divat szekértő és nem is bolondulok a hóbortos divatért ami mindenhol a világon hódító. Szeretem a sportos, az elegáns ruhákat de mindenben az egyszerűt.
3, Hát itt annyit elárulhatok, hogy a krémes sütik nem az erősségeim. Amit nagyon szeretek az a kosárka meg a mákos bejgli...ez a két süti az amiből sosem tudom, hogy hol a határ!
4, Celtic Thunder-A Bird Without Wings
5, Anikó
6, Van két németjuhászunk egyik lassan 7 éves és a másik 1 éves lett február 14-én.:) Lédi és Leó


1 megjegyzés: