2012. február 8., szerda

Alkalmi torta 3


Egy újabb születésnapi torta.
Ezt a tortát egy barátnőm kérésére készítettem. Az édesanyja születésnapjára kérték a tortát a testvérével. A kérés az volt, hogy a tortára egy tekercses idézetet készítsek és a kis virágok sárgák legyenek, a többit meg rám bízták! Nagyon örültem a felkérésnek és szívem ,lelkem beleadtam a tortába!
Belül egy 4 és egy 3 tojásos kakaós piskótát sütöttem és csokikrémmel töltöttem meg. A díszítés rám lett bízva mint ahogy említettem, így meg fantáziám egy ilyen tortát kreált!
Valahogy most már kezd nekem is tetszeni a végeredmény és olyan sok hibát nem követek el mint az elején.
Sajnos mire az ünnepelthez ért a torta az oldala picit megolvadott egy kis víznek köszönhetőleg.:(( Annyit bosszankodtam miatta, de már nem volt mit tenni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése