2012. február 8., szerda

Kenyér torta


 Egy nagyon kedves barátnőm kért meg, hogy készítsek egy kenyér tortát a vőlegényének akinek péksége van és ma az- az február 8-án van a születésnapja! 
A torta kb. 2 - 3 kg kellett legyen igy sütöttem egy 4 tojásos és 2 darab 3 tojásos kakaós piskótát!
Csokikrémmel töltöttem és mielőtt megkentem volna a krémmel már kivágtam a formát. Amikor neki fogtam, bevallom még én sem voltam biztos benne, hogy mi is lesz ebből. De ahogy magam elé képzeltem, egy kenyeret már kezdett ki rajzolódni a piskótán is a forma. Még tegnap este elkészítettem a krémet és összeraktam a tortát.A burkolást mára hagytam, hogy picit össze tudjon állni a hűtőben a torta.
Ma reggel még idejében neki fogtam, hogy bevonjam a tortát. Nagyon izgultam, hogy milyen lesz a végeredmény..vajon majd fog-e tetszeni az ünnepeltnek. ...
A fondantot picit megszíneztem barnával és miután a tortára került barna lüszterrel egy ecset segítségével próbáltam élethűvé varázsolni. Persze mint általában mikor kész lett a torta akkor jutott eszembe, hogy készíthettem volna menet közben is fotókat . Na de majd legközelebb igyekszem nem elfelejteni..:)
A végeredmény a képeken látható. 
A torta meg még a 3kg. is fölül múlta!


Előre készítettem egy sütő lapátot, meg egy perecet és egy fonott kalácsot. Azt hagytam, jól kiszáradni. 


Kívánok innen is nagyon sok boldog születésnapot Mártonnak, és egy nagyon boldog évet Isten áldásaival! 

3 megjegyzés: