2012. május 13., vasárnap

Bayern München



                                     Bayern München-es torta a legnagyobb rajongónak!


A kisebbik tesóm osztálya meglepetés bulit szervezett az osztályfőnökük születésnapja alkalmából.
Ebből az alkalomból kérték, hogy készitsem el a Bayern München cimerét, ami megint csak megdolgoztatott mivel annyira nem vagyok jó a focis tortákban.
Elég nagy tortáról volt szó...hiszen 30 személy körüli volt a vendégsereg:)
És hát im a nagy csapat...az oszival!



Most először láthattam, ahogyan az ünnepelt és ráadásul férfi fölszeleteli a tortát...nagyon jó érzés volt látni. Ritka pillanatok egyike...


És itt már nagyon várják, hogy megkóstolhassák..:D 


A legnagyobb boldogság az életben, ha mi magunk szerezhetünk egy kis örömet másoknak. Olyan jó érzés volt ahogy a testvérem osztálytársai jöttek hozzám és mondták, hogy milyen finom a torta és milyen szuper...annyi dicséretet kaptam mint még soha! :)
Nagyon kedvesek voltak, és láttam az arcukon, hogy tetszik nekik...nagyon jó érzés volt.

Még1x Boldog szülinapot az ünnepeltnek:) 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz torta lett.!El tudom képzelni milyen jó érzés volt személyesen részt venni és látni amint az ünnepelt felvágja a tortát,valóban ritka pillanatok ezek.Nekem minden egyes visszajelzés,hogy jól sikerült a torta a lelkem simogatja.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :) Hát igen eddig én is csak annak örülhettem , ahogyan visszajeleztek, hogy tetszett és izlett a torta..de most ez teljesen más volt. Jó volt látni ahogyan másnak örömet okozhatok a munkámmal:)

    VálaszTörlés