2012. május 2., szerda

Ferrari, formula1 és egy motor..

  
A kisebbik testvérem 18 éves lett március 25én. Ebből az alkalomból rendeztünk a nagy tesoval és egy jó baráttal egy meglepetés bulit neki 23-án. És hát a torta is ebbpl az alkalomból készült. :)
A bulit sikerült az utolsó fél óráig titokban tartani de a torta az sajnos nem sokáig volt meglepi mivel felkutatta az Öcsikém:) 
A Ferrarit igyekeztem valamennyire az igazi mására alakitani, de hat ez nem sikerült annyira. :-s
 A buli szerencsére jól sikerült és a kis tesonak aki már nem is kicsi  sikerült igy ezzel egy kis örömet szerezni :)




A családdal, mamával  és anyum kisebbik testvérinek a családjával 25-én este ünnepeltünk. Ebből az alkalomból is készült egy torta ami persze nem lett lefényképezve egészen. A lényegről sikerült egy képet megmenteni szerencsére. Egy motort próbáltam összehozni kisebb nagyobb szerencsével...:-s Az öcsinek nagyon tetszett nekem kevésbé de megigértem, hogy a következő jobb lesz:) 

3 megjegyzés:

  1. Hát te nagyon ügyes vagy:) Isten éltesse az öcsédet:)

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesse az ünnepeltet! SZuper tortát készítettél. :)))

    VálaszTörlés
  3. Köszi Kati és Petra át adom :)

    VálaszTörlés