2012. május 8., kedd

Real Madrid cimere



Hozom a lemaradásaimat :)
Egy számomra új stilusú torta.
 Most először kaptam felkérést a kis tesom  egyik osztálytársától egy cimer torta elkészitésére.
Kicsit ijedtem hallgattam a telefonban hogy Real Madrid cimerét kellene megoldani tortában, mivel amilyen sokat konyitok a focihoz hát természetesen fogalmam nem volt , hogy milyen az. (Egyetlen cimer amit ismertem csak a Bayer München cimere volt.) De nagy bátran bevállaltam hiszen az ember mindig a kihivások által erősödik és persze tanul.
Végül neki fogtam a tortának. Nagyon élveztem, igaz kisebb nagyobb hibákat követtem el. De nagyon  birtam késziteni. Jöhet a következő ...:D
Belül már mondanom sem kell csokikrémmel lett töltve. 


És kedves olvasóim ezentúl gyakrabban jövök amennyire lesz torta rendelésem:)  Hiszen vége a sofőrsulinak, sikerült megszerezni a hajtási jogositványt :D 

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a jogosítványodhoz, balesetmentes, biztonságos közlekedést kívánok!
    A torta nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó megoldottad a tortat és gratulálok a jogsihoz.

    VálaszTörlés